Annebebek000 Kizlar samsung j5 kullaniyorum sifir almistim 4 yil oluyor kullanali Sorum şu Sarji yavas dolduruyordu 10 dakka da 2 doluyordu Esim batarya aldi yeni yine aynii yavas dolduruyor Sorun acaba sarj soketinde falan mi ne yapmam lazim
UmutsuzPolyanna Annebebek000 bende kullanmıştım j modeli bende aynı sorundan geçen yıl değiştim ya nasıl iyi bakarsak bakalım onlara bir ömür biçiyorlar yoksa yeni modelleri kim alacak
Annebebek000 UmutsuzPolyanna haklisiniz tabi ki ama cok temiz kullandim daha arkasindaki jelatini falan duruyor Soketi bozulmusdur demi
Defne74 Seymaayyy onların şarjları daha çabuk bitiyo ondan sevmiyorum bende mah çok küçük büyügüne de güc0müz yetmiyo
Defne74 Annebebek000 canım ben j8 kullanıyorum şarj aleti orjinaldi 4 buçuk 5 saatte doldurmaya başladı başka orjinal denedim aynı degilen bişi olmadı bende hızlı şarj aleti aldım 2 2 buçuk saatte dolduruyo nerdeyse belli bi süre sonra her telefon böyle oluyor galiba ve alalı 2 3 sene olacak nerdeyse
Annebebek000 Defne74 demek ki telefonun omurleri bu kadar bende hizli sarj kablosu aldim yine 2 3 saatten asagi doldurmuyorr hatta daha fazla
Beyza_07 Annebebek000 eşiminde aynısı oluyordu yavas dolduruyordu birsüre sarz aleti hiç doldurmamaya basladı %1 de koyduysak şarza sabah yine aynıydı doluyor gösteriyordu ama dolmuyordu eşimde yeni kablo ve kafa aldı şimdi hızlı dolduruyor