Hafizehafdjd ben de tereddütlüydüm almakta ama şu an alsam 120 civarı ..ben de A101’den yakalamaya çalışıyorum. Doğumum Aralıkta inşallah 🙏 o zaman lazım olursa eşim daha pahalıya alır eczaneden, o zaman indirim bekleyemeyiz ki kiwi Trendyol hepsiburadada 200 küsür