Merhaba arkadaşlar 36 haftalık oldum bugün itibariyle karnımın altında sanırım kafası hareket ediyor yuvarlak birşey döndüğünü hissedebiliyorum zaten baş aşağı bebeğim baskı oluşuyor arada iğne batması gibi şeyler hissediyorum acaba sancı mı oluyor ya ilk gebeliğim bilmiyorum sancı nasıl oluyor vs🤔