Kızlar 27 Ekim sabahı planlı sezeryan olcam inşallah.fakat bugün gorustugumde 26 si sabah yatış olcagini söylediler .neden öyle erken yaptırıyorlar.bende panik atak var öyle 24 saat dogum servisinde kalırsam nefessiz kalırım.sizler de böyle erken mi yatirildiniz