Drya55 asla kullanmanı tavsiye etmem .alerji riski çok ama çok yüksek .iğrenç ötesi de kokusu var.. eski adı zırnıktır onun.. “zırnık bile koklatmam” lafı ordan geliyor..bildiğin lağım kokuyor abartısız ve cildi tahriş ediyor . Çok daha kaliteli tüy dökücü kremler var.onlari dene ağda yapamıyorsan.