Esraozcn61 prima aktif kullanıyorum öneririm. Gece 1 defa değiştiriyordum ilk 2 ay. 3.aydan itiraben akşam 9da değiştiriyorum sabah 8.30a kadar kalıyor. Taşma vs olmadı.
Ama molfix de öneririm. Dün doktorumuz oğlumun bezini değiştirip onu taktı mükemmel bir bez uyuduğu için 5 saat değiştirmedik 0 ıslaklık