Mucizemm0101 ben kizimda hep pusetini kullandim disarda, annemlere giderken onun icinde sallayip uyuttugum bile oldu. Puset daha güvenilir geliyor bana, hem arabayla gid3cekseniz emniyet kemeri gecirme imkaniniz var pusette bu sekilde ana kucagiyla giderken veya taşirken sanki fazla korunakli degil gibi.