Arkadaşlar ben yeni kadın doğuma geldim muayene oldum bebek ıyiymis gelişimi falan ama bebek 6 hafta 2 gunlukmus canım çok sıkıldı ağladım ben 4 yada 5 haftalık git5igimde kese var di bebek yoktu ole dedim ona mi dedi artık geç dollenmistir diye bilemedim bisey olurmu düzelirmi yaşayan varmi