DuyguSnsy Merhaba Arkadaslar, Oglum 2,5 yasinda ve ismi Ahmet Aras. Su an 6 aylik hamileyim ve bir kizimiz olacak insallah. En basta Vera ismini düsünmüstüm cinsiyetini ögrendigimizde ama esim, ailem falan hepsi yabanci isim gibi dediler.. ve acikcasi sogutmuslardi sonra Aysima ismine döndüm kararliydim herkesinde hosuna gitti ama benim aklim hala Vera‘dan yana ❤️ Bir yandan oglumun ismi A ile basliyor daha uyumlu olur diye düsünüyorum ama cok kararsiz kaldim. Sizce Aysima mi Vera mı ?? 😌
Yaseminkaya DuyguSnsy valla Ben aysima koyucam vera cok sade geldi Aysima koymanizi tavsiye ederim ❤️👍
DuyguSnsy Yaseminkaya emin olamiyorum :) Aysima kulaga cok kibar geliyor ama tereddütlüyüm.. siz peki nasil karar verdiniz bu isme ya da ne düsünüyorsunuz :))
Yaseminkaya DuyguSnsy Kizima aysima ismini inanin ki hamile kalmadan once kendi kendime kizim olursa aysima koyucM. Ay yuzlu olsun kizim dedim. Sonra hamile kaldigimi ogrendim ve bebegimin kiz oldugunu ogrendim. Allahin isi iste. Bebegime her aysima dedigimde onu ovuyor seviyorcasina sabit bi isim soyledigimi hissediyorum. Anlami zaten Ay yuzlu demek. Hem cok guzel bi anlami var hemde cok kibar ve net. Adi gibi ayyuzlu parlak bi kalbi olur. Nereye ceksem hep anlami cok hosuma gidiylr. Ve herkez tarafindan da begenildi isim.
lovin4you Vera ruslara ait olup çok sık kullanılanılan isimlerden biridir. rusçadan inanç anlamına gelmektedir. Aysima ismini daha çok sevdim 🌹
Setenay Vera arapça kökenli ve anlamı çok güzeldir. Verayı bende bi ara düşünmüştüm. Kuzenimizin (eşim tarafından) adıda zeynep veraymış :) pek üzerinde durmadık
Setenay ilknremrh Günah ve haramdan kaçınmak için şüpheli şeylerden uzak durma, takva, ittika. 2. Halk, mahluk, alem, kainat.