Gzmhsyn Kızlar 20 haftalık bebeğim 350 gr sizce nasıl bende 48 ile hamile kaldım şimdi 53 kilo olmuşum benim kilom sizce az mi ya
esmer3 Gzmhsyn ben de 20. Haftadayımm 49 la hamile kaldım şu an 53 kiloyum bebeğinin kilosu gayet iyi son aylar hızlı kilo alıyor zaten 🥰 fazla alsın istiyorsan haşlanmış patates günlük bir maden suyu iç muz ye 😂
Cokistersengelerbence Gzmhsyn benim de 21 haftalık ve şimdiye kadar 5 kg aldım. Bebişkom da 380 gr:) Gayet normal merak etme.
sedanurakmaz Bebeğinde seninde kilon gayet normal canım. Haftada bebekler 250-300 gr ağırlığında olur ve senin bebişinde gayet normal ☺️
Nur_Nur_ sedanurakmaz benim bebeğim 14. Haftada 317 gr dı3 sanırım yani ultrason kağıdında öyle yazıyor doğrumu bilemedim
mor_menekse1 Nur_Nur_ 20li haftada 300 gram oluyo hemen hemen sizin haftanıza göre fazla sanki eminmisin canım :)
Nur_Nur_ sedanurakmaz peki normalmi bu 😄 tahminde sıkıntı olabilirmi 56 ile hamile kaldım şuan 16 haftalığım 2 kilo aldım
sedanurakmaz Nur_Nur_ bende 50 ile hamile kaldım bulantı yüzünden 10 kilo verdim 40 a düştüm. Aydan sonra kilo almaya başladım şuan 65 kiloyum yani kilo ilk aylardan sonra daha çabuk alınıyor merak etme sen ☺️
Nur_Nur_ mor_menekse1 https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic613f6e44bbb861428811701 Bu şekilde yazıyor doktorumun ne söylediğini hatırlamıyorum ama
Nur_Nur_ sedanurakmaz bulantı çok zor oluyor benim bulantım olmadı çok şükür o yüzden 4 ayda 2 kilo almışım inşAllah fazla kilo almam 😄