Kızlar merhaba
Bugün doktora gittiğimde bebeğimin karın çevresinin biraz büyük olduğunu tam sınırda olduğunu söyledi çok detaylı açıklama yapmadı. 23.haftadayım önümüzdeki ay şeker yüklemesi yapalım dedi. Bilgisi olan tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen. Çok kafama takıldı.