Bebegimveben0811- Saglik ocağında dün kan ve idrar verdim idrar da protein +1 cikmis bu gebelik zehirlenmesi başlangıcı mi tansiyonum hep 11/8 12/8 ne olur bilen biri bi yazabilir mi
Sancarefeem Bebegimveben0811- doktora gitmeni tavsiye ederim idrarda protein kaçağın var tansiyon da oynarsa tetikler canım
esmer3 Bebegimveben0811- ilk gebelikte protein kaçağnı normak görüyorlar bir de sağlık ocağının testine güvenme canım ben de asmde çalışıyorum ama çok doğru düzgün sonuç vermiyor o makineler
Merveikratanem Bebegimveben0811- hastaneye git canım eğer sağlık ocağında yaptıysan bende protein 3 çıktı hastaneye gittim protein negatif çıktı tansiyonum stresten 13 8 çıkmıştı 12 7 ye düştü şimdi iyiyiz
Sancarefeem Bebegimveben0811- çok iyi fakat tansiyon durumu her zaman değişebilir sürekli takip etmen gerek
Bebegimveben0811- Merveikratanem kuzum doktoruma hemn sonuçları attim dediki yanma var mı idrar da yok dedim sağlık ocaginin testlerine güvenmiyorum bol su iç dedi
hakikitosunpasaa Bebegimveben0811- Bendede protein çıktı tansiyonum düşük ama tuzlu yeme dedi doktorum
Bebegimveben0811- Sancarefeem pazar gününden beri sürekli ölçüm yapıyorum doktorum düzenli takip et yaz demişti
Sancarefeem Bebegimveben0811- aynen öyle artık bu sizin hep alışkanlığınız haline gelsin çünkü önemli inşallah tansiyon hep böyle seyireder
Derinin-annesi Tansıyonun yükselmedigi sürece protein kacagı olması korkulacak bir durum degil.Takıbınızı düzenlı yapın.Tuz tüketmemeye calısın.
Bebegimveben0811- Derinin-annesi mümkün olduğu kadar dikkat ediyorum tansiyonum hep aynı seyrediyor 12 ve 11
Bebegimveben0811- Sancarefeem edicem çok çok sağolun hatta yazan herkes sağolsun ilk gebelik bir de ondan önce düşük herşey den korkar oldum haftam da küçük
Derinin-annesi Bebegimveben0811- benım 28.haftamda basladı protein kacagım.38.haftada sezaryenle dogum yaptım.Süreklı kontrollerde idrar takıbi yapıldı.Kendımde evde tansiyon takıbı yaptım cok sükür atlattım o süreci.İçinizi ferah tutun takıbınızı yapın.Ödem vs yüzünüzde şişlik var mı diye de kontrol edin.Ama en onemlısı tansiyon takıbı.