Kızlar bende 10+2yim en son 9 haftada gittim kontrole sonrasında 3 hafta sonraya ayın 28i ikili teste çağırdı. Benim zaten bulantı kusma hiç olmadı baştan beri ama ara ara hafif kasık ağrım olurdu o da kalmadı hiç hamile değilim gibi geliyor ya normal mi tecrübeli olanlar yazabilir mi 💕