Omay0707 dnzm1 benimde 1 ekim yumurtlama 2 ekim çatlama cuma doktora gidecegim 😊 dün regli günümdü henüz olmadım inşallah vardır Hayırlı olsun bebeşin sağlıkla ilerlesin inşallah ♥️ Nsıl belirtilerin var
dnzm1 Omay0707 aa konusmustuk canım seninle ovü testlerin sürekli koyu cıkıyordu en bariz belirtim yumurtlama günğmden beri kasık ağrım gecmedi bu sabah da midem bulanınca test yaptım hemen pozitif cıktı ama kan değerim düşük gibi geldi endişeliyim