Nuraypazarlioglu Merhaba Kızlar bebeğimin bası aşağıya gelmis buna doğum pozisyonu diyorlar.Boyle olması doğum yakın anlamına mı geliyor??? 33+2
Maral Nuraypazarlioglu hayır doğum pozisyonunda olması doğum yakın anlamına gelmez dedi doktor bana benimki 30 haftada iken sormuştum
AyeglGzkaraKarabulut Nuraypazarlioglu benimki sanırım 22 haftadan bu tarafa öyle dr demişti 26 haftada geçenlerde detaylı kağıdına bakıyordum başı aşşağı yerleşimlidir yazıyor 30 haftalığım önümüzdeki hafta içi kontrolüm var bakalım dr ne dicek
Yaseminkaya Nuraypazarlioglu Dogum pozisyonunda olan bebek rahim uzerindemi oynar benim asagi bildigin vurup duruyor onceden Yan yatiyordu suan acaba donmus mu. Sizin oylemi oluyor
Nuraypazarlioglu Yaseminkaya doğum pozisyonuna geçtiğinde bi ağrı hissettim şekil değiştiriyor kesin diye düşündüm doğruymuş o günden sonra ağırlamaya başladım. Rahimde az az ağrı ve sıkıştırma hissediyorum. Hareketleri de her tarafta oluyor aşağı yukarı sağ sol😊
Nuraypazarlioglu Yaseminkaya aşağıya da vuruyor ama pit pit şekilde. Aşırı vuruyorsa ayakları o taraftaolabilir. Ama daha çok dönermiş bebekler
tco Nuraypazarlioglu benim 25. Haftamda dondu gayet normalmis https://youtu.be/bsFO3QjM77s Videoyuda izlemenizi oneririm☺️
Nuraypazarlioglu tco sizin bebis erken donmuş maşallah bakalim daha kaç kere donecek😊 videoya bakıyorum şimdi
Pcoslubiranne Nuraypazarlioglu benim ki başindan beri oyle çok baski yapiyor kasık agrilarim var başından beri 30 haftaligiz biz de.Daha dün dedi doktorum ağrıların sebebi bu diye.Ama her şey yolundaymış şüküŕ.
Nuraypazarlioglu Pcoslubiranne benimki 1 2 haftadır döndü sanırım 1 haftadır zorluyor Allah kolaylık versin baştan beri oyleyse
Pcoslubiranne Nuraypazarlioglu Aynen baştan beri öyle bir de iri yürürken baya zorlanıyorum ama sağlıcakla alalım kucağımıza yeter.