Sirius52 Arkadaşlar benim 47 günüm var ve üç gündür ağrı ve sancım oluyo böyle olan varmı acil yardım edin bana
bahtnurr1 Sirius52 36 haftalık olduk dün ilk defa ağrı oldu. Özellikle gece uyanınca karnımda ağırlık oluyor mesela
sedanurakmaz bahtnurr1 bende 37 haftalık hamileyim o şikayet bende de var bebek büyüdükçe karnında kasılma ve ağrı olabilir bu gayet normal canım