Likapaa ayy canım üzülme sende,önemli olan bebişlerin kilosu değil ki organlarının gelişmesi ve sağlıklı olması. Bende bakıyorum bazen benimle aynı hafta olup bebeğinin gramı fazla olanı ama kendi kendime diyorum doktorun ne dedi,kilo değil organları gelişsin sağlıklı olsun bizim için o önemli. 29 haftalık kilosu 1500gr doğan bazı bebekler ciğerleri geliştiği için küveze bile gerek kalmadan taburcu oluyor bazen ama bazı bebeklerde 36-37haftada doğuyor kilosu 3000gr veya üstü ama bebek solunum sıkıntısı çekiyor ve günlerce kuvezde kalabiliyor. Yani demem o ki bebeğim sağlıklı olsun da kilosunu ben çok dert etmiyorum,tabi normalin dışında bir anormallik varsa da doktorlar ona göre önlem alıyor. Rabbim cümlemize yardım etsin inşallah,bu tür kıyaslamalara gerek yok demeye çalışıyorum sadece👍🏻