Bndede hamileliğin başından beri tiroit yüksekliği var 12 değerden şuan 8 e düştü.ama Levotiron 175 i 5 gün 150 mg da 2 gün kullanıyorum .şuan 31 haftalık hamileyim ama endokrin ve dahiliye doktorum normal doğumun riskli olduğunu söylediler çok kanama olurmuş bebek ve bni etkilermis o yüzden pazartesi kadın dogumcumla konuşup sezeryan olmayı düşünüyorum riske atmaya gerek yok