Afynl_03 https://resimyukle.io/r/LbBKedSn2p bugun doktor 15+5 olduğumu ama cinsiyeti göstermediğini söyledi acaba devlet hastanesi olduğu için erkenden söylemek mi istemiyo anlayan bakabilir mi lütfen
KurtRabia Afynl_03 bende özele gidiyorum 15 haftalik hamileyim ama hala cinsiyetini öğrenemedim 1 ay sonra öğreneceğiz
xeylull Afynl_03 benim ikili test sonucunda doktorum kıza benzetti devlet hastanesiydi normalde erken söylemiyorlar bende sasırdım hatta sonra bacagının arasında kordon var ayırt edemiyorum kıza benziyor dedi 16.hafta tam net belli oluyor bildiğim kadarıyla
Afynl_03 KurtRabia Hım demek göstermeye biliyo Ozmn oğlumda 10 haftalık iken öğrendim bunda geç olunca acaba devlet diyemi söylemiyo düşündüm
Jale09 Ben de bugün 13+6 haftalığım. İkili test için gidince doktor kız dedi. Acaba değişir mi? Korkudan heyecanlanamıyorum bile 🙈