Ayshe3220 Canim boyle bsy tvde bile cikti. Hatta sezeryan %60 fazla oldugu icin normali komple ssk karsilicak dediler. Sonra bi arkadas sormus boyle bsu var ama yururluge girmedi dems bi ozel hastaneye sormuslar onlar boyle dems. Simdi ise oyle bsy yok diyolar ciksa ciksa biz dogururuz oylw cikar heralde :))))