Hepinize merhaba kizlar ben eski evliliğinden hala bosanabilmis değilim Ekim 24 te mahkeme bosayacak ama şuan imam nikahiyla evli olduğum eşimden 12 günlük bebeğim var ve kuvezde kalıyor kuvez için eski evli olduğum adamın sigortasından karsilaniyormus biz bunu hastaneyle konuşsak onun sigortasıyla değilde şuan benim sigortam yok bir aylık benim üstüme sigorta yaptirsak benim sigortam dan yararlanır mi bebeğim henüz kimliği çıkmadı mahkeme süresinden dolayi hastaneyle konuşsak yaparlar mı böyle birşeyi