Burcu98 ben 40 haftaya girdim dün alttan muayanede doktorum ne yaptı bilmiyorum ama nişanı getirtti( hala da koyu kıvamlı kahvedengi akıntı geliyor dünden beri). Ara sıra karnım kasılıyor belim de ağrımaya başladı ama düzenli birşey yok. Doğum sancılarını düzenli bir şekilde anlayamamktan korkuyorum. 3 cm de açılmam varmış.