Arzu_yusifova ben 5. Ayıma kadar kullandım 1,5 aylıkken kanamam geldi ve 5. Ayıma kadar hep yattım ve pregestoron kullandım. Çok şükür bebeğimi de tuttu şimdi 40. Haftamdayım oğlumu bekliyorum gelmesini. Ağız yoluyla da alabilirsin ama uyku yapar demişti doktorum. Fitil olarak kullandım etkisini de gördüm. O bebeğin durumuna bağlı düşük tehliken yoksa keser doktorun zaten. Ben belki 10-15 kutu kullandım düşün😅 ilk zamanlar sabah 2 akşam 2 fitil kullanıyordum 🤷🏻♀️