Ben değil ama bi tanidigim orda doğum yapti yakınlarda. Hic memnun kalmadi cok ilgisizlermis hemsireyi bile zorla çagirdik dedi. 37 haftalik dogmus cigerleri gelişmemiş 1 hafta yatirdilar bu surecte hic dogru duzgun bilgi vermemisler anneyle görüstürmemisler.