Dilekcnkn Ozlem_2258 Baby plus canyon aldım dolaptan yani 5 aylık falan sanırım öyle birşeydi almıştım tam hatırlamıyorum 😂
iremcannn1907 Ozlem_2258 eşimle biz çok araştırdık canım. En son bizde baby plus canyonda karar kıldık. Travel sistem olması, oto koltuğu olarak kullanılıp sertifikası olması, şıklığı, rahat kullanışı, tekerlekleri her açıdan kullanışlı geldi bize
Mommy16 Ozlem_2258 ben de buradaki forumdan görüp karar verip almıştım 7. Ay gibi Pierre cardin trendy plus modelini aldık henüz kullanmadık ama çok kaliteli bir araba
Dilekcnkn Ozlem_2258 Bana göre hafif ve kullanışlı almadan önce yorumları falan okudum herkes gayet memnun bende sürdüm rahat geldi bana kaliteli yani