Summuc benimde iki gündür kasiklarim ağrıyor canım dun doktora gittim kan ve idrar tahlili verdim yarında sonuçlar için gideceğiz doktor bebekte bir problem yok dedi büyük ihtimal enfeksiyon agri yapıyor doktora gitmende fayda var canım ilerlemeden bitirmek lazım çok ciddi sorunlar yaratabiliyormus 🙏