Yarın yatışım yapılacak suni sancı verilecek büyük ihtimalle. Bugün aynı bedende son günüm 🥺 artık gelmesini de istiyorum cok yoruldum agrılarım da arttı (bacak kalca agrısı) Son günlerde adet sancısı gibi agrılarım oluyor ama cok düzensiz Nst de sancı yok 😔
Son gün için önerileriniz var mı ve yatışım yapılıp yanıma ne almam lazım hiç bilgim yok tecrübeli annelerimizden yardım istiyorum 🙏