Alpbebek 37+5 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı nst de geçen hafta sancm çıktı ama bu hafta çıkmadı doktorum suyun yada nişann gelirse gel mutlaka dedi akşamdan beridir ağrım var sancılı halde uyuya kaldm ve ağrılarıma uyandm 1 saattr aralksz bel ve karın ağrısı çekiyorum bebis hareket ettikçe daha çok canım acıyo 😣 napmalym beklemelimym 😣
ZeynepKara Alpbebek bende sancı çekiyorum hem bel ağrısı hem sancı bi de sineklerle boğuşuyorum kafayı yemek üzereyim
Aysegull00 Alpbebek rabbim bir avazda hepimizi kurtarsın inşallah bende bu sabah kalktım kanamam olmuş bi kaç damla sabaha kadar adet sancısı gibi sancim da var ama yine de uyudum sanırım doğum başlıyor artık
Fth Sancıların ne kadar zamanda bir geliyor düzenli olarak beş dakikada bir geliyorsa hemen git hastaneye Rabbim sağ salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin bir avazda kurtarsın bizede dua et 🤗
Alpbebek Fth adet sancısı gbi çekiyorum ağrım azalmıyo ki 😣 Rabbim senide tek avaz da kurtarsn inşaallah 🙏 ilk gebelik zor napcağnı şaşırıyor insan..
Elifbade Alpbebek ahh şu yalancı sancilar bende aynı canım adet olacakmısim gibi giriyor gitmek bilmiyor uzun süre ağrısı
Twinsmom66 Elifbade benimde aynı 36 hayatlık ikiz im . Ölçem o adet agrialrindan dayanamıyorum artık dr a yalvariyirum alalım diye ama almiyo 😭
Alpbebek Fth kocam doğur artık da stresimi alsn oğlum dedi sanırım babasının sözlerine dayanamadı 😊 eminim öyledir canm hayrlsyla kurtuluruz inşaallah 🙏
Fasulyeanne Benimde belim kasıklarım adet ağrısı gibi neden geçmiyor ya da neden doğum sancısına dönüşmüyor offfff😣
Aysegull00 Twinsmom66 doktora gittim geldim nişan gelmiş evde bekle sancını çek şiddetlenince gel dedi Allah yardımcımız olsun
Aysegull00 Aynurpl heycan ve korku da üstüne eklenince daha kötü oluyor ama sabretmek lazım az önce çatı muayenesi oldum korktum doktor yapmayın böyle sıkma kendini ki rahat doğum yap diyo ama o an bunları yapamıyorsun