Asiye_89 Merhaba arkadaşlar 6 aylık hamileyim çok fena kabız oldum resmen taş gibi afedersnz çıkmıyor artık ağlama durumuna geldim doktorum duphalac önerdi günde iki kez. Kullanıp da işe yarayan var mı ?
balbocegim27 Asiye_89 bi arkadaşım kullandı onda baya etkili olmuştu ama ben kabızlık ta kefir incir su gibi doğal çözümlerle çözmeye çalışıyorum
gldn065807 Asiye_89 canım murdum eriği bire bir burda bir kişiye daha yazmıştım akşam yatmadan iki tane üç tane ye üstüne su iç ama bir gün deneyip bırakma bir kacgun dene belki faydası olur bana oluyo sukur
Asiye_89 Allah razı olsun arkadaşlar kendimden ümidi kesmiştim artık acile gidicem orada müdahale etckler diyordum . Gün kurusunu kaynattim suyunu içtim yumuşayan gün kurularini da yedim şükürler olsun işe yaradı kesinlikle aklınızda bulunsun