Kızlar eşim kendine hiç dikkat etmez soğuk havalarda duş alıp işe gider işte klima açar havasız kalınca kaç defa uyardım ama hiç kendine bakmaz geçen senede hasta olmuştu doktorlar corona demişti yani ciğerlerinde görmüşlerdi testler negatif çıkmıştı doktor yinede var falan demişti neyse şimdi iki gündür hasta öksürüyor ateşi var halsiz ona rağmen iyiyim diyor bugğn hastaneye göndericem bide coronaysa çok korkuyorum ya 15 haftalık hamileyim ben geöen sene covit atlattım tekrar geçirirmiyim şuan karmakarışığım bu koroma korkusu beni mahvetti ya 🥺 Eşime de mecbur yaklaştım ateşini düşürmek için bez falan koydum 😓