nefizemoustafa Kizlar merhaba 35 haftalik hamileyim ve her iki haftada nst ye giriyorum ama yaklasik bir ay oldu bebeye ultrason ile bakmiyor kilosunu öğrenmek istiyorum, bu haftadan sonra bakilmiyor diyor, gerçekten de öylemi? Sinir içinde kaldim yaa
UralYlmz nefizemoustafa 38 haftalığım her gitmeme bakar ultrasonla 🤷🏻♀️ özele mi gidiyorsunuz devlete mi
Nurseda_7 nefizemoustafa bende 35 haftalık hamileyim nst den sonra ultrasonla bakıyor canım benim doktorum kilosunu ve boyunu söyledi.
Pembe_duslerr nefizemoustafa öyle şey mi olur çok saçma.Suyuna kilosuna plesantasına bakmak zorunda.40+1 de dogum yaptım yapana kadar her hafta muayeneye cagırdı doktorum kan akısına herşeyine bakıyordu.
nefizemoustafa Nurseda_7 aynen bakmasi lazim ama Bu Almanya’daki doktorlar cokk değişik ya sinir ediyorlar insani
Hikari Doktor beni 32 den beri her hafta çağırıyor ultrasonla da bakıyor asıl son zamanlarda daha çok bakması gerekmiyor mu ultrasonla
UralYlmz nefizemoustafa ya yurtdışında muayene şartları Türkiyeyle çok farklı olabiliyor nstde kalp atışlarını gördüğü için belki gerek duymuyorlardir ama Türkiye de öyle değil canım çok bir yorum yapamadım şu an 🤷🏻♀️ sağlıkla gelir inşallah ❣️
Alagz_ nefizemoustafa Bende almanyadayim cnm 30 dan sonra her gittigimde nst sonra ultrasonla gelisimini herseyini ölcuyor. Yani yok oyle bisey bence ama tabi eyaletten eyalette degisiyor olabilir bilemem.
Kadernur12 nefizemoustafa once ultrasonla bakiyorlar canim bende 37 haftaligim sonra nst ye gidiyosun
Pambix nefizemoustafa Aa ne alaka bakılıyor tabiki.ben hatta önce muayene sonra nst girerdim hemşire sonucumu gösterirdi doktora
Dilekcnkn nefizemoustafa Bende 35 haftadan beri giriyorum nst’ye ama önce ultrason ile bakıyor herşeyini söylüyor sonra nst duruma göre açıklığa bakıyor
Zeynep9120 nefizemoustafa 36 haftam bitti 32 den beri her gittiğimde nst ye giriyorum ilk önce nst ye giriyorm cıkan sonuca göre ultrasonda bakıyor kılosu boyunu suyu eşi plasentası herseyini söylüyor hangi hastaneye gidiyosunz
Ladybird06 nefizemoustafa Bakması gerek ya bebeğin suyu ve plasenta ne durumda vs vs bunlar önemli şeyler.
Alone nefizemoustafa benim normalde öncesinde ultrasonda bebeğe bakıyor sonra nst ye giriyorum yani normal olan bu diye biliyorum ama
tgbsn_00 nefizemoustafa bugün tam 37 haftalık oldum ultrasonla baktı daha hiç nst ye girmedim 1 hafta sonra gel çatı muayenesi dedi her doktor farklıdır yöntemide öyle bir sorun olsa söylerdi zaten bukadar sıkıntı yapma