BtL14 Kızlar merhaba ben de henüz yeni hamile olduğumu öğrenenlerdenim, şu an 4. Haftam. İlk ultrason için ay sonunu 2 3 hafta daha bekle diyolar, bir de ank da önereceğimiz doktor hastane var mıdır canlarım
dlrglnc BtL14 Özel düşünüyorsanız Güler Klinik - Çiğdem Güler yada eşi Aşkın Güler ikiside inanılmaz tatlı sempatik doktorlar 😊 Ultrason içinde biz 5 te keseyi 6 da kalp atışını duymuştuk dayanabilirseniz 2 hafta bekleyin bencede 🌸😇