Smyr_2525 bir fikrim yok o konuda. Ama tıptan başkasına güvenmiyorum ben. Doktor bir ilaç verdi bana 2 kez eriyen kistim olmuştu tüp bebek öncesi, 21 günlük o ilaç ile eridi kistlerim hemen. Bilmediğimiz yöntemleri tercih etmemeliyiz bence. Hacamat da bana iyi geldi diyen çok kişi var. Ama ben hacamat masasında bayıldım hayatımda ilk kez. Ve sonrasında kansızlık rahatsızlığı yaşadım. Tıp her zaman daha güvenilir bana göre. Tercih sizin elbette