Ceylann01 Sezaryana mecbur kalma diyor tam kırk haftalık oluyoruz zaten eğer gelmesse o gün suni sancı veririz dedi suyu azalır dedi beklemenin risklerinden bahsetti . Birde bebeğim bir haftadır aynı kiloda kilo almıyor eğer kilo alırsa bekleriz dedi bilmiyorum nolucak . Bende suni sancı alipta acilmam olmazsa sezaryana mecbur kalırsam diye korkuyorum