Canım bende lohusa setlerini sevmiyorum o yüzden doğum sonrası uygun olabilecek şeyleri tercih ettim. Pijamayı düğmeli aldım özellikle ki emzirme kolaylığı olsun. Bir tane krem rengi önü düğmeli gecelik aldım ki doğumdan sonra ilk etapta gecelik rahat oluyor diye. Oğlumda lohusa geceliği almıştım daha sonra hiç giyemedim o yüzden şimdiki aldıklarımı bunu dikkate alarak aldım.