Firstexcitement sessiz_oyuncu benim de ocak sonu kızım olacak inşallah 🌸 hiç bir şey almadım daha ocak sonu anneleri anlaşalım 😅 alışverişlerde yardımcı olalım birbirimize
sessiz_oyuncu Firstexcitement canım bende almadım hiç bişey ilk kızımın bütün eşyaları duruyor o yüzden sadece isimli hastane çıkışı alacağım bide kendime pijama takımı fln alacağım. Onun dışında çok masrafımız yok 😊
EsengulC elaweannesi çok şık ama birincisi kadife emzirirken insan inanılmaz terliyor ve önü düğmeli değil zor oluyor emzirirken yine de siz bilirsiniz
elaweannesi Berrycherry Ben ölsem gecelik giymem sewmiyorum ya yok ince kadife canım herkes diyor donarsın üşütme sonrası ws bende ondan penye almadım bide kış Yani doğumum iyi olur heralde ya
elaweannesi Alya_1963 Bunun mu farklı rengi hayır daha uygun fiyatı 400 değil indirimde şu an dilersen link atarım
Alya_1963 elaweannesi yok canım hayır ben buldum linki ama digerlerine bakayım dedim oda 3 lü kadife aynısı renk farklı 400
elaweannesi sessiz_oyuncu Buda güzelmiş ama üstündeki o kedi deseni pek sevemedim fiyat nedir bu takımın
sessiz_oyuncu elaweannesi hiç sormadım canım. Ben fotoğrf çekimi için bitane daha lohusa takımı alaacağım bunuda ikinci seçenek olarak alıcm 😊
sessiz_oyuncu elaweannesi bu sitede başka pijamalarda var ama birazda lohusa takımı gibi dursun diyorsab öyle dantelli fln yok canım.
elaweannesi Yagmurdgdgn13 Trendyol canım lohusa takım diye geçmiyor tabi ama 3 lü hoş rahat bişey bence bi misafir gelirse değişik spor şık bence ben krem lohusa ince dantelli tarz şeyleri sewmiyorum pek
sessiz_oyuncu Firstexcitement ben ilkinde gelişi güzel almıştım öyle şundan şu kadar bundan bu kadar yapmadım sadece genelde 3-6 ayı fazla aldım. Birçoğuda bebek mevlüdünde geldi. Tabi şmdi korona var mevlüt imkansız.
elaweannesi Alya_1963 Sizin cinsiyet nedir benim attığım modeli beğendiysen renginde pudra pembe uyarsa bunun linkini atayım sana istersen bana indirimdeydi 119 a geldi