Bernam96 bende 16+1im hala almadım üstelik kusmam bulantım olmadı yememe günlük hayatımda ki aynı şekil düzenle devam ettim ay ilerledikçe bebiş kilo aldıkça rahim büyüdükçe zaten her türlü alcaz bebeğin kilosu iyiyse sağlığı iyiyse ne güzel erkenden almamışsın sevin işte kuzu :) ben seviniyorum ne kadar geç alsam o kadar İyi en azından bebiş alıyor sağlıklı ❤️❤️❤️