Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var ve pusette uyumayı çok seviyor sallayınca hoşuna gidiyor ama beşikte öyle değil fazla , büyükler saçma sapan kambur olur bilmem gibi şeyler söylüyorlar ama puset sonuçta ona göre ayarlanmış diye düşünüyorum sizce ne düşünüyorsunuz bu konuda tabikide fazlası zararlı ama bir yerine zarar verir mi ?