Yani bende 1,5 yıl önce Bingöl özel hastanesinde doğum ettim doktorum engin beydi muayene katın da engin bey zaten çok iyiydi benm için ama ameliyathane ve hasta katı için aynı şeyi diyemi cem sadece adı özel hastane gerisi çöp yani ne ilgi ne temizlik ne hasta ile alaka sıfır yani rabbim bir daha düşürmesin şuan hamileyim 25 hafta devlette tuba hanıma gidiyorum gayet ilgili zorunlu sezeryan benm bakalım doğum nasıl olcak