10+5 haftasında kahverengi lekelenme yaşayan varmı?
Progestan kullanmasına rağmen
8 haftalıkken yoğun bi kanama yaşamıştım hastanede 1 gece kalmıştım sonrasında progestan kullanmaya başladım 2 haftadır herşey yolundaydı lekem filanda yoktu dün akşam birden bire çamur gibi kahverengi akıntım oldu sonra kesildi bu normal mi çok endişeliyim