teletabi Beybiik oğlumun çoğu eşyasını ordan aldım memnunum hala daha alıyorum yaşına uygun geldiğinde
Hilal-95 Beybiik aldım bimdende aldım gayet güzeller daha kullanmadım tabi ama hatta yarını beklıyorum😂 güzel şeyler geliyor inşallah yakalayabılırm bimden küvet takımı aldm mis gibi valla yerde kaplamıyor
Beybiik teletabi kullanış açısından nasıl yıkandığında sünme vs oluyomu. Bende 101 den almak istiyorum ama iyi değil diyenler var
teletabi Beybiik ben hiç bi sorun yaşamadım çekme vs de olmadı aldığım günkü gibi duruyolar oğlum şuan 14 aylık. Kumaşı çok güzel yumuşacık