Bende kanama 9 haftalıktan beri var şuan 24 haftamdayım çok şükür kanama bitti ama kanama alanı duruyor az dedi ama benim büyük kanamaları oldu be hep yattım 4 aydır nerdeyse şükür iyiiym yavaş yavaş yemek dışında birşey yapmıyorum hala kendimi yorduğumda kanamam tekrar oluyor doğuma kadar böyle devam eder dedi