Ebruaziz Kızlar yarın doğumum var ikinci sezeryan olucam lütfen dualarınızı eksik etmeyin ☺️Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Damla-Ata Ebruaziz benimde cuma günü aşırı stresliyim ilk gebeliğim 😕 sağ salim alalım kucaklarımıza inşallah 🥰😍
2inciannelik Ebruaziz sağlıkla al kucağına inşallah canım neden ikincisi sezaryen merak ettim aralarında kaç yıl var
Bsrapolat Bnmde ikinci gebelik buda sezeryan olck. Ay millet bi korkutuyo beni ikincisi zor olur flan 😁 bilemiyorm bu psikolojiyle nasıl olck
2inciannelik Bsrapolat bana da genelde 2 incisi daha tecrübeli oluyorsun daha rahat oluyor diyorlar ama bilemedim galiba zor olan kısmı ilk çocukla ilgilenmek