Mavimm43 Bestfriendss44 gecmedi yavrum daha 5 gun var ama bu aybyumurtlamayi cok erken gordum belki ondan byle cikmistir 🙂
Mavimm43 Afifeelif cok tesekkur ederim yorumlariniz icin yarin tekrar yapayim bi test biraz daha belirginlesir galiba 🙂
2105_iyiki var canım reglin 4 5 gün geçtikten sonra bidaha kaset test yap istersen yada bugün erken gebelik testi yap
esmanurky Mavimm43 productor mü yaptığın canım benimde 4 gün var kaset testte çıkmaz diye yapasım gelmiyor negatif çıkıcak diye korkuyorum sonra çok üzülüyorum 😔😔😔😔
Selda22 Mavimm43 o zaman catlamanin 11.gunu bugun bende yumurtlama takibi yaptim bu ayda catlamanin 6. Gunu bi belirtim de yok gerci de yinede heyecanliyim zaman gecsin diye bakiyorum
portakalcicegii Mavimm43 aynıyız sanırım ya bende bugün test yaptım ikinci çizgi silik çıktı . Siz kan verdiniz mi