Ydnhld Günaydın kızlar ikili test sonucumu göstermeye gidiyorum 13+3 üm sizce cinsiyet öğrenip gelir miyim dersiniz ?🥰
2-prensesannesiii Ydnhld Ozel hastaneyse ve pozisyonuda uygunsa öğrenirsiniz . Ben hep 12. Haftada öğrendim kizlarimi
gurbetcianne97 Ydnhld muhtemelen bir tahmin olabilir de yanılma payı daha yüksek. 16. Haftadan sonra daha kesin olur sonuç. ☺️