Kızlar mrb şeker yüklemesi icin dün cagırdılar beni bu günn gitim ve bana diyilen sey kan ve idrar testi alcaz dediler sonra bana dediler ki 75 gm seker yüklemsi icin bi yazı gibi birsey verdi al dedi tamam dedim gitim aldım garip bi kutu kola sisesindeymis gibi gazlı icecek cilekliydi bende aldım onu ictim doktorun yanına gitim bana kızdı neye ictin diye kafana göre hareket etin dihenlaf söyledi ama siz bana icmeyim demediniz dedim ama ben bi kac video izledim ilk icip sonra kan veriyorlar dedim oda hayır ilk geliyorsun kan alıyoruz sonra idarar veriyorsunuz ve 1 saat sonra yükleme yapılıp tekrar birsaat sonra bidaha kan alınıyormus bende dedim madem öyleydi niye başdan kan almadınız ki ben geldim kan vermek icin ama onu aldırtınız ilk siz kan aldıkdan sonra deseydiniz ya yada uyarsaydınız icmeyin gelin bana danısın ona göre hareket edin diye niye birsey demediniz dedim ama ben size alın dedim diye kendini savundu bende haklısın ama hani ilk gebelik ya bi bilgim yoktu ne biliyim uyarsaysınız keske bide yanımda eşim var oda ayrı sıktı zaten sinirden elim ayagımm bir birine girdi herneyse dedi sabah gel tamam dedim bide saat 7.30 ordaydım sabah zaten gergin oluyorsun ac oluyorsun bide o stres adamı bittiriyor o deil araba gelirken midem cok bulandı eşimlede tartıstım sırf erken davranıp ictigim icin camı acıyorum camı kapatıyor ama midem de bulanıyor agzıma geliyor tutuyorum yutuyorum bidaha geliyor camı actıkca o kapatıyor sinir eti beni en sonda burnumdan seker yüklemesimidir nedir o geldi boguluyorum resmen nefes alamadım salak eşimde durup izliyor lan sırtıma vur bari yok laf anlamıyor öldüm ya sizin nasıl gecti seker yüklemesi belası