Fulyaaa1 Merhaba ben de Dr Emine Çelik’e gidiyorum, 37. Haftalığım şuan doğumum sezaryen olacak 11 gün sonra, gebeliğin sonlarına doğru taşındık buraya emine hanıma giden birkaç kişi tavsiye etti gidince takibinden memnun kaldım ben de ama onla doğum yapan kimseyle konuşmadım inşallah doğumda da iyidir bilginiz var mı çevrenizde Emine hanımda doğum yapan oldu mu?