Tüp bebek tedavisine başlamıştık bazen açtığım postlardan denk geleniniz olmuştur. 10 yumurta toplanıp 5 tanesi olgun olduğu söylenip 5 tanesi işleme alınmıştı bunlardan 3 tane ilerleyip 5.güne iyi kalite 1 embriyo kaldı şuan tedavi sürecinde değiliz ama merak ettiğim için araştırıyorum doktoruma sordum pek bi yanıt alamadım aranızda bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı? Neden 5.güne embriyo az kalır veya hiç gelmez? Bende pco görünümü var sadece sendrom değil, eşimde bir problem yok. Çok karışık duygular içerisindeyim yardımcı olursanız sevinirim.