Merhaba canım anneler anne adayları size hastane çantası ile ilgili bi kaç öneride bulunmak istiyorum aşırı fazla ve gereksiz şeyler koymaya gerek yok önceliğiniz bu olsun özellikle sezeryan yapıcak olan annelerim
- yanınızda mutlaka göğüs pompası olsun hemen sütünüz gelmiyor maalesef stres yapmayın kendinize
- Başınız çok ağrıyor yanınıza mutlaka nescafe alın
- Bebeğiniz için de mutlaka nohut battaniye dediğimiz battaniyelerden koyun yanınıza 2-3 tane aşırı lazım oluyor
- Hastanede çok kalmıyorsunuz ama bebeğinize göre değişiklik gösterebileceğini unutmadan 10-15 tane bez bulunsun yanınızda
- Alt değiştirme örtüsü almanıza gerek yok hastanede zaten oluyor
- Yastık Kılıfı çarşaf vs evden götürmeyin aklınıza Bile gelmiyor çıkarıp kullanmak
- 2 tane hastane çıkışı 5 Li işinizi görecektir 1 tane daha ekleyebilirsiniz çiş olması durumuna Karşı çok üstünü değiştirmeye gerek kalmayacak üşümesin vs diye zaten pek halinizde olmuyor
- Göğüs pedi göğüs kalkanı kremi bunları hiç kullanmadım ben zaten dediğim gibi sütünüz hemen gelmiyor
- Yanınızda mutlaka bir elbise pijamanız olsun çok rahat oluyor
- Bebeği sarmak için müslin örtü battaniyeniz olsun 2 tane yeterli
- Ağız mendili 6 tane bulundurun yanınızda benim bebeğim ilk gün baya kusmuştu normal denilmişti
- Doğumdan sonra çok üşüyorsun derler genelde ben hiç üşümedim daha çok ateş bastı ama siz yine de kendinize yelek hırka tarzı bişeyler alın bulunsun yanınızda
- Emzik biberon mutlaka bulunsun yanınızda ben emzik verdim hastanede mama verilmedi emzirin denildi bebeğin durumuna göre aldığı besine göre mama takviyesi yapılıyor o yüzden yanınızda bi tane biberon olsun
- Eğer hastane yakınlarında ki mutlaka vardır eczane varsa yanınıza mama koymayın çünkü hemşireler ya da doktor öneride bulunuyor
- depend ahhhh ☺️ Hayat kurtarıyor desem yeridir ben çok memnun kaldım çokta rahat ettim açıkçası hatta aldığım paketi bitirdim yeni sipariş verdim tekrar kanama bitene kadar baya işime yarayacak olan bir ürün
- Unuttuğum bişey kaldı mı bilmiyorum çok uzun ve karışık oldu aklıma geldikçe ekledim sormak isterseniz sorularınızı bekliyorum 💜🙏🏻🥰