Annebebek000 amin canım benim rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza, isteyen herkesede nasip etsin rabbim🙏🏻 kaçıncı haftadasın kuzum? Bizim durum gerçekten çpk değişikti. 30.haftada 1300 kgdı bebeğim. Ama 20.haftadan beri gelişimi 1 hafta geriden geliyordu. 32.haftada 1800 kg oldu. O kiloda takıldı kaldı sonra. 33te 34te hep 1800 ve 40 cm çıktı. Gelişimi durmuştu hiç kg almıyordu. Doktorum perinatolojiye yönlendirdi geçen hafta perşembe işte. Bugün perinatolojiye gittim daha sonra kendi doktoruma gittim 2200 kg çıktı bende çok şaşırdım. Ama gerilik devam ediyor 35.haftadayım karın çevresi 32yle uyumlu. Kilosuda az. Valla ben bu 1 haftada her sabah ağlaya ağlaya (mecazen değil gerçekten ağlayarak) 2 haşlanmış yumurta yedim. En az 3 dilim kaşar 1 dilim beyaz peynir yedim. Badem ve fındık atıştırdım arada. Her öğlen mutlaka bakliyat yemeği yedim. Özellikle nohut ve yeşil mercimek. Eşim sevmez ben kendime kadar pişirdim. Hatta nohutu haşladım zeytinyağında baharatlarla kavurup cips gibi yedim yemek gibi değilde😅 2 günde bir tavuk (göğüs) yedim fırında. Sütümü normalde sabahları içerdim artık gece yatmadan içmeye başladım 1 bardak süt. Birde ara öğünlerde 1 kase yoğurda 1 2 kaşık pekmez karıştırıp yedim. Bu kadar.. Kırmızı et yiyemiyorum diye bunlara ekstra yüklendim kuzum. Ama sen kırmızı et yiyebiliyosan mutlaka tüket mutlakaaa